Laatste dagje in Nederland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Mark en Lisa - WaarBenJij.nu Laatste dagje in Nederland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Mark en Lisa - WaarBenJij.nu

Laatste dagje in Nederland

Door: Mark en Lisa

Blijf op de hoogte en volg Mark en Lisa

09 Januari 2015 | Nederland, Nederland

Lieve familie, vrienden, en (oud) collega's,

Vandaag is ons laatste dagje in het koude en regenachtige Nederland!
De afgelopen week zijn we overladen met afscheidsknuffels en afscheidsborrels, waardoor we ook een erg leuke voorbereiding hadden! We zijn super blij met de vele afscheidscadeautje (zelfs Mark!!).
Allemaal ontzettend bedankt hiervoor!!

De laatste dagen stonden voornamelijk in het teken van fietstochtjes naar de Kruidvat, belletjes naar elkaar of we nu 8 of 9 onderbroeken mee zouden nemen, dubbel check naar het weer in Rio (en ja het is nog steeds de hele week 35 graden!!) en het wegen van onze backpack.

Onze reis begint in het warme Rio de Janeiro! Met dank aan onze vrienden uit Baarle vertoeven we de eerste twee dagen in een luxe hotel met een zwembad op het dak! Daarna zullen we afzakken naar hostels en vanaf dan beginnen we met het ontdekken van de prachtige stad.
Omdat Mark niet van plannen houdt en Lisa niet lang geconcentreerd in een reisgids kan bladeren laten we alles op ons afkomen. We hebben een paar mooie plekken op het oog tussen Rio en São Paulo, waaronder het mooie eiland Ilha Grande! We bekijken alles van dag tot dag en gaan eerst maar even genieten van het weer, het land en de cultuur.

Nog één nachtje slapen en dan is het EINDELIJK zo ver!!

Liefs,

Mark en Lisa

• 09 Januari 2015 - 19:52

Ciska Lam:

Lieve Lisa en Mark

Wij wensen jullie een hele fijne reis! Na veel voorbereidingen is het dan eindelijk zo ver. Geniet van al het moois dat jullie zullen gaan zien en misschien ook af en toe iets minder mooi. Geniet van de verschillende culturen. Wij vinden het leuk om straks jullie ervaringen te horen. Lisa, jouw familie zal je best wel missen, maar dan peppen we ze wel weer op. Deze kans krijg je niet vaak meer, dus jullie hebben gelijk dat jullie dit gaan doen.
    Een goede reis, een hele fijne vakantie en tot over een half jaar.

Groetjes Ciska en Thijs

• 10 Januari 2015 - 04:59

Jet Haarbosch:

Een heeeeeeeeeeeeeele goede reis. Heeeeeeeeeel veel succes maar natuurlijk zeker zoveeeeeeeeeel plezier!

• 10 Januari 2015 - 10:18

Ineke:

Ha wereldreizigers,

Have fun daar aan de andere kant van de wereld! Geniet van alle avonturen. Ik kijk uit naar jullie reisverhalen :-)

Groet!
    Ineke